În urmă cu nu mult timp, Alex Păcurar a decis să pună bazele unui proiect al cărui scop este „asigurarea vizibilității furnizorilor” din industria organizării de evenimente, și anume platforma Eventador.

Au trecut numai 2 ani de la debutul proiectului, dar a fost de ajuns ca acesta să crească într-un mod suprinzător. Numărând 80 de parteneri și peste 1.000 furnizori din toate domeniile, proiectul nu se oprește aici; însă, încotro se îndreaptă acesta? Înspre... 5.000 furnizori în platforma online și un număr de minim 100.000 useri pe aplicația mobilă.

Despre cum va ajunge Eventador să își îndeplinească acest scop clar definit, ne spune tocmai fondatorul său, Alex.

Care sunt 3 atribute care te descriu cel mai bine?

Determinarea. Curajul. Perseverența. Mă asigur că aceste atribute se remarcă în toate proiectele în care mă implic, dar mai ales atunci când vine vorba despre Eventador.

De cât timp lucrezi în industria organizării de evenimente?

Au trecut 12 ani de prima dată de când am luat contact cu industria organizării de evenimente. Acum, simt că deocamdată doar m-am încălzit... Tot ce este mai bun și mai palpitant urmează începând de astăzi.

Ce te pasionează cel mai mult cu privire la organizarea de evenimente?

Ei bine, ceea ce mă pasionează cel mai mult este oferirea unor soluții practice, corecte din perspectiva raportului calitate – preț, de calitate superioară și personalizate în funcție nu numai de nevoile fiecărui client în parte, ci și de tematica proprie a evenimentului în sine.

Cum a apărut ideea punerii bazelor proiectului Eventador?

Scopul meu a pornit de la faptul că întotdeauna mi-am dorit să contribui mai mult la ceea ce înseamnă comunitate, iar prin intermediul Eventador am găsit oportunitatea de a mă adresa unui public considerabil mai numeros și diversificat.

Care a fost mijlocul pentru a face acest lucru? Experiența acumulată pe parcursul activării în industria organizării de evenimente timp de 12 ani și dorința de a oferi servicii superioare clienților, furnizorilor și partenerilor.

Care este nevoia căreia Eventador îi răspunde?

Indiferent dacă clientul își dorește să organizeze singur un eveniment sau să participe la unul organizat de către altcineva, Eventador îi servește ca intermediar între sine și toți furnizorii de servicii și produse destinate evenimentelor din România (deocamdată). Astfel, într-un mod cât se poate de simplist, Eventador asigură mult mai simplu și rapid eficiența contactării furnizorilor de servicii, a locațiilor și detaliilor fiecărui colaborator din proiectul nostru.

Ce beneficii au furnizorii care își creează un profil pe platforma Eventador?

Principalul nostru interes este asigurarea vizibilității furnizorilor existenți pe platforma Eventador. Prin intermediul tuturor campaniilor de marketing realizate de către Eventador este sporită vizibilitatea acestora în mediul online, ei reușind să se adreseze astfel unui public mult mai numeros și mai variat. Transparența și oportunitățile de creștere ale afacerii, prin colaborări și pachete exclusiviste oferite clienților care ne vizitează, reprezintă, la rândul lor, alte beneficii ale furnizorilor care își creează un profil pe platforma noastră.  

Prin ce se diferențiază Eventador de restul concurenței existente pe piață?

Crearea și mentenanța unui profil este gratuită și așa va rămâne. Apoi, promovarea de care beneficiază furnizorii atât în mediul online, cât și în cel offline este, la rândul ei, gratuită în cadrul petrecerilor organizate de Eventador. Totodată, aplicația mobilă o să fie un tool extrem de important și util – nu numai pentru furnizori, dar și pentru clienți, însă mai multe detalii cu privire la aceasta se vor oferi cu ocazia lansării oficiale a aplicației din acest an. Nu în ultimul rând, suntem cea mai mare echipă de acest fel la nivel de țară... Pe deasupra, suntem și tineri și entuziaști!

Care este feedback-ul din partea furnizorilor deja existenți pe platformă pentru modul cum Eventador își desfășoară activitatea?

Furnizorii sunt mulțumiți de tot ceea ce facem. Sunt încântați să colaboreze cu noi. Sunt dornici să contribuie cât mai mult la creșterea acestui proiect, prin serviciile premium acordate clienților noștri de fiecare dată și nu numai. La fel ca noi, și ei sunt entuziaști.

Care sunt cele mai remarcabile rezultate pe care Eventador le-a avut până în acest punct?

Creșterea echipei de la numai 2 la 80 de parteneri, dar și creșterea de la numai 40 la peste 1.000 furnizori din toate domeniile. Creșterea vizibilității atât în mediul online, cât și în mediul offline atât pentru noi ca platformă, cât și pentru furnizorii noștri. Blogul Eventador cu super articole: colega noastră, Carina, este „vinovată” pentru acest fapt. Nu în ultimul rând, implicarea tuturor colegilor din echipă: indiferent că vorbim despre IT, Marketing, Rețea sau Finanțe. Un mare mulțumesc pentru tot și toți!

În ce direcție îți dorești ca Eventador să evolueze în următorii 3 ani?

Într-o primă fază, ne propunem să ajungem la peste 5.000 furnizori în platforma online și la un număr de minim 100.000 useri pe aplicația mobilă. Apoi, trecem în etapa următoare… Până atunci, nu uitați: dacă doriți să organizați sau să participați la un eveniment, tot ceea ce aveți de făcut este să intrați pe platforma noastră sau să descărcați aplicația de pe mobil. Your Event. Your Way.

Așa că, o să fii și tu unul dintre cei 5.000 furnizori din platforma Eventador care beneficiază de toate avantajele pe care acest proiect i le asigură?