Într-o industrie competitivă și dinamică, aflată într-o continuă schimbare, cum poți să te menții vizibil?

Ținând pasul cu ultimele trend-uri în materie de promovare. Ori, într-o eră tot mai digitalizată, aceasta se mută în mediul online. Astfel că, am realizat o listă cu 15 statistici de care organizatorii de evenimente să țină cont atunci când se promovează în mediul online.

Creștere organică prin intermediul social media

1.     Organizatorii de evenimente consideră social media ca fiind cea mai eficientă unealtă pentru marketing-ul evenimentelor (74%), aceasta fiind urmată de marketing-ul prin email (66%), propriul lor website (60%) și site-ul de înregistrare la eveniment (26%). (EventMB, 2018)

2.     65% dintre organizatorii de evenimente alocau un buget crescut pentru marketing-ul evenimentelor în 2018. (EventMB, 2018)

3.     Biletele „Early Bird” sunt considerate de către organizatorii de evenimente ca fiind cea mai eficientă tactică pentru vinderea biletelor și pentru creșterea ratei de înregistrare la eveniment. Aproape un sfert dintre aceștia declară, totodată, că codurile de reduceri sunt cele mai eficiente. (EventMB, 2018)

4.     58% dintre persoanele specializate în marketing utilizează social media ca o unealtă de promovare a unui eveniment înainte, în timpul și după ce are loc evenimentul acestora.

5.     47% dintre organizatorii de evenimente au o echipă dedicată care se ocupă de marketing prin intermediul social media pentru ei. 30% își gestionează social media pe cont propriu. 14% atribuie această sarcină unui stagiar. (EventMB, 2018).

6.     Facebook reprezintă cel mai popular canal pe care organizatorii de evenimente sunt activi, fiind folosit de 88%. Următorul cel mai popular canal este reprezentat de LinkedIn (80%), Twitter (60%) și Instagram (58%). (EventMB, 2018)

Publicitate plătită pe social media

7.     50% dintre organizatorii de evenimente utilizează publicitate plătită pentru promovarea evenimentelor lor. (EventMB, 2018)

Email marketing

8.     Subiectele email-urilor care au sub 21 de caractere generează o rată de deschidere cu 31% mai mare. (Charity Digital News, 2017)

9.     Ratele de deschidere de 60 – 87% includ, de cele mai multe ori, numele companiei în titlu, având un subiect direct și onest precum (numele companiei) newsletter, Invitație de la (numele companiei), Evenimente viitoare la (numele companiei). (Mailchimp, 2017)

10.  Studiile sugerează faptul că dacă nu primești un răspuns la 48 de ore după trimiterea unui email, este puțin probabil să mai primești unul. (Forbes, 2015)

Content marketing

11.  72% dintre marketerii din B2B se concentrează pe crearea de conținut captivant, insistând ca acesta să reprezinte prioritatea numărul unu pentru creatorii lor de conținut. (Content Marketing Institute, 2016)

Video marketing

12.  79% dintre organizatorii de evenimente folosesc video ca parte din strategia lor de marketing B2B. (Content Marketing Institute, 2016)

13.  66% dintre aceștia utilizează video ca parte din strategia lor de marketing. (EventMB, 2018)

Influencer marketing

14.  84% dintre companii includ influenceri în proiectele lor. 81% susțin faptul că au observat o creștere considerabilă în urma colaborării cu influenceri. (eMarketer, 2015)

15.  Deși 94% dintre brand-uri consideră că a lucra cu influenceri reprezintă un real succes, 78% încă lucrează pentru a-și da seama cum să cuantifice acest succes. (Adweek, 2016)

Știm cât de ocupat ești, încercând să asiguri succesul evenimentului clientului tău. Astfel că, dacă preferi să te scutești de o sarcină, avem noi o soluție pentru tine: înscrie-te acum gratuit pe platforma Eventador, adaugă-ți oferta personalizată și lasă-ne pe noi să ne ocupăm de promovarea ta. Accesează link-ul următor și gestionează-ți mai eficient atât timpul, cât și promovarea în mediul online: https://eventador.ro/adaugare-profil.